Mittwoch, 27. Januar 2010

mein erster Block / my first block


Mir gefiel dieser Block so gut, dass ich ihn einfach nähen musste. Er ist noch nicht ganz fertig, aber da die Blöcke nur 1 Monat lang gratis sind, wollte ich ihn doch schnell zeigen. Vielleicht hat jemand von euch auch Freude daran und will sich ihn noch schnell abspeichern. Er ist  hier zu finden: Simple thymes . Ihr findet den link nun auch auf meiner Seite.

I loved this block so much that I just had to do it. It's not finished now, but I just had to show it as the blocks are only available for one month free. Perhaps one of you will like it too and there is still little time to download it. Here is the link: simple thymes. You will find the link now on my sidebar too.

Hugs Martina

Kommentare:

West Michigan Quilter hat gesagt…

That is so sweet. I bettr get over there and get that block. I love it!

Bia hat gesagt…

I just love the style. You´re doing a very good job indeed. Congratulations.