Donnerstag, 27. Mai 2010

Ein neues Stecknadelkissen und noch mehr Blumen/ a new pincushion and more flowers


Mein Lieblingsstoff ist mir wieder zwischen die Finger gekommen! Jedesmal packt es mich und ich muss dann etwas daraus nähen! So ist dieses Nadelkissen entstanden. Mit einem praktischen Täschchen auf der Rückseite, damit meine Schere nicht ständig "herumfliegt". Die Stickerei ist aus dem Buch von Annie Downs "simple pleasures".
My favourite fabric again found its way into  my hands! Every time when this happens, I just feel like sewing something out of it. So I created this pincushion. It has a practical small bag on the back, so my scissors are not always flying around! The stitchery is from the book "simple pleasures" from Annie Downs!

Und hier meine neuen Blumen der vergangenen Woche:
And here my new flowers from the past week:


                    Hugs Martina

Kommentare:

Karen hat gesagt…

Sweet pincushion and lots of beautiful flowers? Did you read my posting about the Sign In sheet for One Flower Wednesday?

Jacquelynne hat gesagt…

I love the pincushion- I thought I recognized the flower- I have the same book. Annie Downs is a great designer.