Mittwoch, 14. Juli 2010

One flower wednesday and an early bird gift

Ich freu mich, dass mein Blumengarten immer noch am wachsen ist!
I am so happy that my flowergarden is still growing!

Judith gab uns für den Monat Juli die Aufgabe Dekorationsgeschenke für das Haus anzufertigen. Da hab ich mich nach Jahren wieder einmal ans Häkeln gemacht und dieses Deckchen gemacht! Nun juckts mich weiter in den Fingern und ich hab eine andere Arbeit mit Grannysquares begonnen! Leider ist meine Kamera kaputt und so kann ich davon noch nichts zeigen!
For the month of july Judith gave as the task to create gifts to decorate the home. So after many years I took my yarn out and started with crochet again to make this small tablemat. No my fingers are longing for more and I stared a project with grannysquares! Sadly my camera broke and so I can't show you pictures!

Mit lieben Grüssen aus unserem Garten!
With love from our garden!
Hugs Martina

Kommentare:

Tineke hat gesagt…

Ganz süss sind deine Blumen

GRANNY'S HOUSE hat gesagt…

You're getting a beautiful garden and I love the crochet also.

Greetings
Ines

Marieke hat gesagt…

Great new hexies: I just love the blues! And beautiful tablemat! And: what a great pasionflower!

Dolly Cloth hat gesagt…

love your blue flowers

Dolly Cloth hat gesagt…

love your blue flowers

Sue hat gesagt…

Oh my! Your flowers are gorgeous and so is that table mat!! It's just breathtaking. You are so talented.

Marion B. hat gesagt…

Sehr schön die blauwe Blumen. Und ich liebe das Häkeln.

pauline hat gesagt…

Schöne Farben haben die Blumen und so langsam wächst der Garten.
Das Häkelwerk find ich auch sehr schön, das wurde mir nie gelingen.
viele grusse,

Crafty Robyn hat gesagt…

Your flowers & tablemat are both gorgeous

Jeanette hat gesagt…

very pretty. And beautiful doily!!!

Marianne & Marie-José hat gesagt…

Nice blue flowers!!
Greetings Marianne

Sara hat gesagt…

Beautiful garden and beautiful language, I love it!

Delighted to meet you today. I hope you don't mind if I splash around a bit to get to know you. This looks like a refreshing place to slip off my shoes, be me, and drench myself in God's goodness.

Splashing,
Sara

Karen hat gesagt…

Beautiful flowers! Lots of pretty blues. Love the tablemat and look forward to seeing your grannysquares.

Marcia hat gesagt…

Your flowers are lovely, but that table topper....Being a crocheter, I truly appreciate the amount of work that went into that. Great job!

Jutta...stoffundnadel... hat gesagt…

Auch mir gefallen deine hübschen Blumen, deine Häkeldecke und deine Gartenimpressionen, vielen Dank für die schönen Fotos,
deine Jutta, die dich herzlich grüßt ;o)

Judith Tetley hat gesagt…

Oh Martina, your crochet table topper is just beautiful. I am thrilled to see such lovely work being done in the 'Early Bird Christmas Crafting' program......just love it!
Kind Regards
Judith
http://creativestudio10.blogspot.com