Mittwoch, 25. August 2010

one flower wednesday

Auf der blauen Bank sonnen sich wieder ein paar neue Blumen, welche ich diesen Monat gestichelt habe! Ich merke aber, dass die Produktion langsamer wird! Wie gut dass das Ziel eine Blume pro Mittwoch ist, das sollte ich doch noch schaffen!LOL! Freu mich aber, dass mein Garten immer noch wächst!Ich werd das Ergebnis von jetzt an immer am letzten Mittwoch im Monat posten!

My new made flowers of this month are taking a sunbath on our blue bank! I realise, that the flowerproduction is going slower now! How great that the aim is to make at least one flower a wednesday, I think I still will manage this!LOL! And I am rejoicing that my garden is still growing! From now on I will post the result of the progress  always the last wednesday of the month.
Hugs Martina

Kommentare:

Marieke hat gesagt…

Beautiful clours, for those flowers. They look good with the blue form the bank. Enjoy making them!

GRANNY'S HOUSE hat gesagt…

What a loveley garden you will get.

Greetings
Ines

Marion B. hat gesagt…

Your flowers look great, the colours of the flowers and the bank look so good together.
Have a nice day.

Sue hat gesagt…

Oh they are so very lovely and you are doing so well with your garden. Mine has been put on the back burner for a bit as we are just so busy. I didn't manage to get any done but am hoping to get back at them next week:)

Enjoy the rest of your week.

Sheila hat gesagt…

Martina,
What a lovely way to display your beautiful flowers , you have made good progress .

Birdie hat gesagt…

Your garden is coming along nicesly, very pretty flowers.

Tineke hat gesagt…

so geht es mir auch, aber irgendwann ist unser quilt bestimmt fertig!

Paula hat gesagt…

Martina your flowers are really looking good on that blue bank - BEAUTIFUL flowers you have there.

Jeanette hat gesagt…

Your garden is growing beautifully. Jeanette

Karen hat gesagt…

You had a very productive month and I look forward to visiting you next month!

Renate hat gesagt…

Die Blümchen machen so total schön auf der Bank!
Ich hab mal die älteren Einträge angesehen.Es ist schon ein stattlicher Garten geworden.
LG Renate

Kate hat gesagt…

You have made good progress with some lovely flowers..Your garden will be so pretty. Kate:)

Saskia hat gesagt…

Lovely flowers Martina!
And that's what I will do with my new flower project. Only one flower a week, so I can finish some other projects too;-)
Saskia