Montag, 13. September 2010

Ueberraschungen / surprises


Zwei wunderschöne Ueberraschungen sind bei mir angekommen! Auf Helena's blog habe ich einen Kommentar hinterlassen und dafür dieses tolle Muster für einen braun-blauen Blumenquilt gewonnen.
Und bei der early bird christmas crafting Gruppe habe ich das Challenge für den August gewonnen. Wow! Dafür hat mir Judith dieses tolle Muster mit wunderschönen Blumenapplikationen geschickt! Ich bin wirklich begeistert. Am liebsten würde ich mich gleich ans patchen dieser Quilts machen. Lol!
Two wonderful surprises  arrived at my home! On Helena's blog I left a comment and won this great pattern vor a blue-brown flowerquilt.
And I won the august challenge at the early bird christmas crafting group. Wow! So Judith sent me this lovely pattern with beautiful flower appliqué! I am really excited. Would love to start immediately to patch those quilts.Lol!
Die Deko in der Wohnung wird langsam herbstlich und ich hab diesen Mini hervorgeholt, den ich letzten Herbst gemacht habe. Er erinnert mich farblich an Sonnenblumen!
The decorations in our flat slowly turns into fall and so I hang up this mini which I made already last fall. Colourwise it reminds me of sunflowers!

Auf Ale's blog hab ich diese lustigen Elfensterne gefunden. Vielleicht hat ja jemand von euch Lust auch solche zu sticken. Ich habs fest vor, aber bin noch nicht dazu gekommen!
On Ale's blog I found those funny elfe stars. Perhaps some of you would also like to stitch them. It is on my list, but I still didn't find the time for it.

Hugs Martina

Kommentare:

ale balanzario hat gesagt…

Hi Martina,
Thanks so much for your visit and very nice comment,
Im so glad you like my stars with the little elfs, its great to know they are now in your to do list. :o)
Your blog looks so nice, love the little bird and the pumkins as the autumm colors.
Have a fantastic day!!
Ale.

Wendy hat gesagt…

these are really cute, I'm off to check them out!

Judith Tetley hat gesagt…

Hi Martina, so glad your pattern arrived safely. Just popped in to see where you are up to for this months Early Bird Christmas Crafting. We're doing Outdoor Gifts this month, hope you find some time to make something for your Christmas box.
Kind Regards
Judith
http://creativestudio10.blogspot.com