Samstag, 27. November 2010

1.Advent und draussen ist alles weiss / 1st of advent and everything outside is white

Wir haben doch tatsächlich auch den ersten Schnee abbekommen. So schön - und unser Jüngster ist am glücklichsten!
 We got our first snow! How wonderful - and our youngest ist the happiest of us all!

Rechtzeitig zum 1. Advent  habe ich dieses weihnachtliche Tischset fertig geschafft!
Just in time for the first of advent I finished this small tablerunner! 

 Und hier im Einsatz in der Küche auf meinem Tiefkühler!
And here in action in my kitchen on the deepfreezer!
Leider ist mein christmas wish quilt immer noch nicht gequiltet und muss auf die nächste Saison warten. Dafür hängt mein, vor Jahren gemachter,  Weihnachtsquilt wieder in der Stube!
Sadly my christmas wish quilt still isn't finished with the quilting and has to wait for another season. Instead my christmasquilt ,  made years ago, is again hanging in the living room again!

Während der letzten Woche habe ich auch noch tolle Post bekommen!
During the last week I also recieved lovely mail!
5 Pattern habe ich beim mistletoe blog hop von hen and chicks gewonnen. Echt toll!
I won 5 patterns at the mostletoe blog hop from hen and chicks. Love them!


Und das super tolle Magazin 110 blocks von der quiltmaker blog hop tour! So viele tolle Blocks die man am liebsten gleich nachnähen würde!!
And the absolutely great magazine 100 blocks from the quiltmaker blog hop tour! So many beautiful blocks which I would just love to sew immediately!


Wünsch euch einen wunderschönen, winterlichen 1. Advent
I wish you a wonderful, wintery 1st advent

Hugs Martina


1 Kommentar:

Micki hat gesagt…

I love your Christmas quilt! It is lovely! I ordered that magazine too...Glad that you like it.
Merry Christmas!
Micki