Samstag, 22. Januar 2011

Blogcandy-winner and a finish

Zuerst ein ganz herzliches Dankeschöne euch allen, die ihr meinen Bloggeburtstag mit euren Kommentaren zu einem tollen Fest gemacht habt! Leider kam ich gar nicht dazu euch allen einzeln zu antworten, aber ich werde in den kommenden Tagen auf eure Blogs hüpfen und euch einen Besuch abstatten, ok?
First a big thank you to all of you who left a comment and turned my blogiversary into a great party! Sadly I didn't have time to answer you personally, but during the coming days I will come and visit you on your blogs, ok?

Und hier der Gewinner gezogen vom " lebendigen random Generator" / and here the winner drawn by "the living random generator": 
                                                        JACKIE MORGAN
She wrote :
"Congratulations on your anniversary. Writing a blog is not easy and I do take my hat off to you!
Keep up the good work and I have my fingers crossed that I win your drawing."
 
Congratulations Jackie! Please send me your snailmail address so I can send your parcel next week!

Vor ein paar Tagen habe ich dieses Ufo hervorgeholt und die Stickerei (die ursprünglich für einen Teekannenwärmer gedacht war) zu einem Frühlingskissen verarbeitet. Jetzt gefällt es mir!
A few days ago I took this ufo out of the box and made the stitchery (which was intended to become a teapot warmer) into a springcushion! Now I like it!


Hugs Martina

Keine Kommentare: