Montag, 24. Januar 2011

Inspirations ....

Inspiriert von diesem post auf stash manicure habe ich mich am Sonntag etwas hingesetzt und mich ans Werk gemacht. Und das ist herausgekommen! Wow! Ich bin echt begeistert! Also wenn ihr Stash manicure noch nicht kennt, das ist ein toller Blog mit so vielen Tipps und Ideen. Sehr zu empfehlen!
Inspired from this post over at stash manicure I sat down on sunday and had a creative time. This is what I came up with! Wow, I am really excited! So if you don't know Stash manicure yet , this is an absolutely great blog with lots of inspirations and tips! You will love it too! 

Ich denke ich werde diesen Vogelbaum zu einem kleinen gestickten Wandquilt verarbeiten!
I think I will use this birdtree to create a small stitchery wallquilt!

Kommentare:

West Michigan Quilter hat gesagt…

I love your bird tree. I'm anxious to see hos you stitch it up! You did a great job. Are you going to have a pattern?

Oops-Lah hat gesagt…

Wunderschöner Baum. Ich mag Bäume auch so sehr; in der Natur aber auch gestickte, gequiltete usw. LG Vreni x

Lindah hat gesagt…

Very nice designs! Your bird tree will make a lovely embroiderie.

rockgranny hat gesagt…

I'm looking forward to see your new design become a wallhanging