Mittwoch, 29. Juni 2011

One flower wednesday and more ...

Das ist mein Blumenstapel. Er sieht gar nicht so gross aus, aber ich habe 109 Blumen gezaehlt! Juhui, so werd ich den Rest bis 150 wohl auch noch schaffen! Ich freu mich riesig aufs zusammenfuegen ....
This is my staple of flowers. It doesn't look very big but I counted 109 flowers! Yeah, now I will surely manage to do the rest till I have 150! I am looking forward to put them all together ...

Und das sind nun die Neusten.
And those are the newest ones.







Nebenbei bin ich fleissig an einem Hochzeitsquilt naehen. Hier zeig ich euch ein paar Ausschnitte davon.(Entschuldigt die schlechte Bilderqualitaet...)
I am also working on a weddingquilt. Here just a few peaks of it. (Sorry for the poor picture quality...)


  
Auf dem Baum singen schon die Voegel/ on the tree the birds are already singing

Das ist das Mittelteil vom Quilt. Nun heisst es aber weitersticheln, damit das Top bis Ende naechste Woche fertig wird.
This is the center of the quilt. But for now I have to keep on stitching to be able to finish the top till end of next week!
                                                      Hugs Martina

Kommentare:

Birdie hat gesagt…

That is a nice big pile of flowers, very pretty.

Sheila hat gesagt…

You have some very lovely flowers blooming and your garden is almost grown;-0 Some other great projects on the go as well .

Cynthia L. hat gesagt…

Wow, you have a lot of flowers! They are all very pretty!

Your embroidery is also very pretty. I am also receiving the Henrietta Whiskers patterns!

Karen hat gesagt…

Wow! 109 flowers, you are well on your way to 150!!! And, you are busy with so many other wonderful projects. :)

Deb hat gesagt…

So many blooms! How fun to be so close to setting them together!! Your flowers are beautiful!

Kate hat gesagt…

Love your flowers ...They are so pretty...Good luck with your other Projects,,,you sure are busy...