Sonntag, 17. Februar 2013

upcoming bloghop and winter wonderland

  
Am Dienstag ist der Start für den nächsten Bloghop. Ich bin schon ganz gespannt und es wird sicher lustig! Mein Tag ist gleich am ersten Tag, ich freu mich sehr.
On tuesday is the start of the next bloghop. I am already very excited and it will be sure a lot of fun. My day is already on the first day, I am really looking forward to it.
 
Und hier ist die ganze Liste: / and here is the whole list:

Tuesday, February 19

Wednesday, February 20 
Thursday, February 21 
Friday, February 22 
Monday, February 25 
Wednesday, February 27 
Thursday, February 28 

Mein winter wonderland ist am wachsen und die letzten zwei grossen Panels sind geschafft. Nun bleiben nur noch 5 kleinere Blöcke zum sticken übrig und das Mittelteil ist fertig. Dann geht es los mit den Sternen für den Rand, freu!
My winter wonderland is growing and I finished the two last big panels  are done. Now there are just 5 smaller ones left to stitch and the middle part of the quilt will be finished. This will be the start for the border stars to make, smile!
                                                    Hugs, Martina

Kommentare:

Cattinka hat gesagt…

Hallo Martina,
Deine wonderland Stickereien in blaue sehen super schön aus, und Du warst ja richtig fleißig!
Zum Bloghop komm ich wieder vorbei, Du hast mich neugierig gemacht.
LG
KATRIN W.

Rosa hat gesagt…

Can´t wait to see your project.This new blocks is fabulous!!

The Slow Quilter hat gesagt…

You went all out and it looks great, the pin board idea was wonderful. Good Job.

Gmama Jane hat gesagt…

Such a cute idea!! I love your *lady*
Blessings
Gmama Jane

karen flick hat gesagt…

That is sweet!! Who would have thought of that!!!