Donnerstag, 3. Oktober 2013

endlich....finally

Auf Wunsch von einigen von euch Lesern habe ich mich endlich daran gemacht und probiert, meine Muster einzuscannen und irgendwie verfuegbar zu machen. Hier sind sie nun also. Ich hoffe es klappt. Ihr findet die links zu den Mustern auf meiner neuen Seite: free from me.
At the request of some of you readers I finally tried to scan my patterns and to make them somehow available to you. So here they are. I hope it works. You can find the links on my new page: free from me.

Hugs, Martina

Kommentare:

Birgitt Dom hat gesagt…

Ohh, sind die schön! Vielen Dank für's teilen.
LG
Birgitt

Shannon Meyer hat gesagt…

I love this!!! Just beautiful:) I love your blog too, my daughter and I are just starting to learn German and while I can't read it yet, I like that I can at least see it written on your blog- and then read it in English:)

Oops-Lah hat gesagt…

Du bist aber "clever"!!! Toll!!!

Tatkis hat gesagt…

Beautiful finishes, as always!
I love this bird tree!

Hugs,
Tatyana