Sonntag, 17. August 2014

ironing board cover challenge over at Jo's

Mein Bericht fuer den Challenge ist einen Tag zu frueh. Da jedoch am Montag der Kick off des Patchwork loves embroidery stattfindet, ist das einfach noetig.
My posting for the challenge is a day early. But as on monday will be the kick off of the patchwork loves embridery SAL, it is just necessary.
 Ich weiss nicht wie es bei euch aussieht, aber mein Buegelbrettueberzug ist nicht mehr der Schoenste.
I don't know how about you, but my ironing board cover is not the nicest anymore.
Als ich bei Jo auf dieses Challenge stiess war das Grund genug endlich etwas dagegen zu tun.
When I saw this challenge at Jo's it was reason enough to jump on the wagon and to do something.
Also, ran an die Arbeit! Das Tutorial von Bloom war gerade das, was ich brauchte.
So, fresh to work! The tutorial by Bloom was just the thing for me.
Unglaublich!!! Eine halbe Stunde spaeter hatte ich einen neuen coolen Buegelbrettbezug!
Unbelievable!!! Half an hour later I had a new cool ironing board cover!
Ich freu mich so...
I am so happy ...
... und nun hat dieser lustigeStoff einen Ehrenplatz bekommen. Dank dir vielmals Jo, es hat Spass gemacht.
... and now this funny fabric got an honorable place. Thanks so much Jo, it was great fun.
                       Hugs, Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

Hi Martina! Love the fabric you chose!! Looks great on the ironing board!! :)xx

Klaudia hat gesagt…

Hallo Martina,

nun macht das Bügeln doppelt Spass;-)...denn dein neuer Bezug ist richtig cool und schick!

LG Klaudia

sigisart hat gesagt…

Liebe Martina,
das ist ja eine tolle Idee und dein neuer Bezug sieht sehr, sehr gelungen und hübsch aus - und einzigartig!!!
L.G.
sigisart

Jo hat gesagt…

It looks wonderful. I don't know why I put if off for so long especially when it didn't take long to finish.

antique quilter hat gesagt…

I should take this challenge too! would be fun to have cute fabric to look at while I iron too!
thanks for sharing the info with us
Kathie