Donnerstag, 7. August 2014

Patchwork loves embroidery: Sew along anyone?

http://www.shopmartingale.com/patchwork-loves-embroidery.html
Gail Pan's Buch  ist einfach schoen und es hat tolle kleine Projekte drin die ich gerne naehen moechte. Und da ka mir die Idee, dass ein sew along zum Buch doch einfach toll und motivierend waere.
Gail pan's book is just lovely and has great little projects I would love to sew. And so the idea with a inspiring and motivating sew along to the book popped into my mind.

Ich hab mir gedacht, dass beginnend am 1. September bis 27.Oktober jeder 2. Montag Sew along Tag sein koennte, wo wir einander unsere Werke zeigen ?
I thought that every second monday starting 1st of september until october  27th could be our sew along day where we show each other our done projects?

Meldet euch doch unter diesem Post bis zum 17.August falls ihr Interesse habt zum mitmachen.
Please just let me now until august 17th in a comment under this posting if you would like to join in.

Ich werde den Sew Along am Montag den 18.August  mit allen Infos starten und wuerde mich sehr freuen wenn einige mit mir mitnaehen wuerden.
I will kick off the sew along on monday 18th of august with all the infos and would be very happy if some of you would join me in sewing.
                           Hugs, Martina

Kommentare:

Flickenstichlerin hat gesagt…

Liebe Martina,

ich hab vor kurzem das Buch geschenkt bekommen und würde gerne beim sew along mitmachen. Ich finde das eine super Idee, das Buch ist ja auch viel zu schön um nicht daraus zu nähen.
Liebe Grüßle,
Sylvia

kraftier hat gesagt…

i would like to participate,i have the book and i thought make a few projects for christmas presents

kathy dent hat gesagt…

Yes, I would like to follow along but not sure how.

MAGDALENA hat gesagt…

Hi I'm Magdalena de san juan Argentina. I would like to participate but I do not blog. You can be on my email or facebook? from already very grateful. magarturo@yahoo.com.ar facebook magarturo

Lewjacks hat gesagt…

I would be interested in joining your sew along. I am from North Carolina in the US. My email is lewjacks@suddenlink.net. I am Leslie Williams.




Shannon Meyer hat gesagt…

After seeing this book on your blog, I purchased it and think it is just beautiful. I would love to join in a sew along with you!!

Kirsten hat gesagt…

Hallo Martina, eine schöne Website hast du. Ich werde mir das Buch mal ansehen, finde die Idee aber sehr schön. Liebe Grüße Kirsten

Sharon Catalan Nava hat gesagt…

Hi! I just bought the book the other day and this is my first time to do patchwork. I would be happy to join starting with the pincushions.I just hope I can find the materials here in the Philippines.

Márcia Mattos hat gesagt…

Hi, I have the book also and would like to try, although I don't know how it works....
I live in Brasil.
Thanks
Marcia
my email is marciamat@globo.com

Leida hat gesagt…

Hello, I'd love to participate.
Leida

Blanca ST hat gesagt…

I would like to participate, it´s a lovely project. Thanks!!

Kat Dennis hat gesagt…

I would like to join in :)

Katharina hat gesagt…

Liebe Martina,

sehr gerne würde ich mitmachen - ich habe zwar keinen Blog, kann dir aber die entsprechenden Fotos via e-mail zusenden, wenn das reicht. Soviele wunderschöne kleinere Arbeiten werden im Buch vorgestellt..., nach diesem sew along kann Weihnachten kommen!

Ganz liebe Grüsse

Katharina

Nancy Rose hat gesagt…

I would like to join. Do I need to buy the book or can we do any embroidery project?
Nancy

Nancy Rose hat gesagt…

I would like to join. Do you have to buy the book or can we do any embroidery project?
Nancy

Nancy Rose hat gesagt…

Am I doing this wrong? I want to join. I hope this hasn't posted 4 times.😕

Cattinka hat gesagt…

Das Buch hab ich leider nicht, aber ich wünsch Dir ganz viel Mitnäherinnen, ich finde es auch immer schön sich gegenseitig zu motivieren.
LG
KATRIN W.

Su hat gesagt…

Hola me encantarìa participar, nunca se termina de aprender. Mi correo es susiwarmi@gmail.com.

Christine Barnsley hat gesagt…

I would like to join in your sew along... looking forward to getting some more details on 18th August! I have added the sew-a-long blog button to my blog with a link to your site... hope that is okay with you! :)

Ginny hat gesagt…

Sounds wonderful!!! Ginny

Michell hat gesagt…

I would love to join along to. Got the book just over a month ago. Love it.

Krisell hat gesagt…

Hallo, hier ist Christiane, ich würde auch gerne beim Sew Along mitmachen. Ich habe das Buch seit einiger Zeit und finde es toll! Eine Tasche daraus habe ich schon angefangen, aber es liegt noch als Ufo herum... Die anderen Projekte sind aber auch so schön, dass ich sie am liebsten alle gleich machen würde. :)

Meinen Blog findest Du unter www.krisell.de.

LG
Christiane

Jan hat gesagt…

Hi Martina - I'm joining in - love this book. Cheers from Jan in Ballarat, Australia.

Lorraine hat gesagt…

Hi Martina - I would like to join in the SewAlong for Gail's book.

Quilt Kitty hat gesagt…

I am overdue to start these projects so hope to join in too. Tracee

Susan hat gesagt…

Hi I'd like to join in too -I don't have a book yet and may not be able to achieve something every fortnight but I can try!
I'll add you button to my blog too.

Ulla hat gesagt…

I will be in this .

Ellen hat gesagt…

Unfortunatley I am to late , just saw your sew along this morning . I just ordered Gail's book but have to wait for 5 / 10 days for delivering. I will be sewing along and post it on my blog just for fun and visit the blogs who sew along with you..