Montag, 13. Oktober 2014

Patchwork loves embroidery SAL fourth link up

Nach einer Woche wunderschoenen und erholsamen Strandferien bin ich wieder retour im Alltag und es ist wieder Zeit unser 4. Projekt fuer unseren SAL zu verlinken.
After a week of wonderful and relaxing beach holidays I am back again and it is time to link up our fourth project for the SAL.

Als erstes Katharina's huebsche Mappe.
First Katharina's lovely journal.
 So schoen in diesen Farben! So beautiful in those colors!
again sorry for not being able to turn those right...grr!
Fuer mein Projekt wollte ich die Gelegenheit nutzen und den Strand fuer die Aufnahmen nutzen...
For my project I wanted to take the opportunity and use the beach to take pictures.....
 ...was  auch ein kleines Abenteuer werden kann, lol!
...which also can become a little adventure , lol!
Uups.....!
Und schliesslich von vorne, mein Nadelmaeppchen!
And finally the front of my needle book!
Es hat mir in den Ferien gleich gute Dienste geleistet und ich find's super.
It already has been a great help during my holydays and I think it is great!
                            
Nun seid ihr wieder dran zu verlinken und ich freu mich zu sehen, was ihr gemacht habt. 
It is again your turn to link up and I am looking forward to see what you made.

 





Am 27.Oktober wird dann schon unser letztes link up fuer diesen SAL sein. 
On october 27th will be already our last link up for this SAL.
                 So, happy stitching, hugs Martina 
 

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

Hello Martina! Beautiful projects from both you and Katharina!! I love your seaside photographs!! Hope you had a good holiday. I am a little late with my project this time... it has been a busy weekend but should be ready to link later in the day!! :) xx

Flickenstichlerin hat gesagt…

Liebe Martina,
sehr sehr hübsch ist dein Nadelmäppchen und Katharina's Mappe geworden.
Tolle Stoffe und Stickarbeiten bei beiden Projekten.
Willkommen zurück aus dem Urlaub.
Mir ist ja ein Missgeschick passiert, deshalb kann ich noch nicht verlinken. Hoffentlich am Ende der Woche.
Wünsch Dir alles Liebe,
Grüßle,
Sylvia

Linda hat gesagt…

Martina I love your needle book so much I think I'll make that my next project! Hope yours didn't get too wet. ;)

Katharina's journal is beautiful in the reds.

I am two weeks late with my Secrets and Dreams folder, but I will sew the button on today, photograph, and link it here. :)

Linda hat gesagt…

Martina I love your needle book so much I think I'll make that my next project! Hope yours didn't get too wet. ;)

Katharina's journal is beautiful in the reds.

I am two weeks late with my Secrets and Dreams folder, but I will sew the button on today, photograph, and link it here. :)

Cattinka hat gesagt…

Beide Projekte die Du zeigst sind wieder mal super! Und wie schön dass Du das Nadelmäppchen am Strand fotografiert hast, und ich glaube auf dem einen Bild ist es auch nass geworden, oder?
LG
KATRIN W.

Deborah @Patchwork Atelier hat gesagt…

"WELCOME BACK" liebe Martina!!
Dein Nadelmäppchen ist wunderschön geworden - du hast schöne Stoffe dafür ausgesucht und die Stickerei ist auch ganz hübsch!
Die Mappe von Katharina gefällt mir auch ganz gut!
Ich habe mich verlinkt, aber man sieht nichts davon? Bei uns weht ein sehr starkes Gewitter ich probiere es später nochmal....
Allerliebste Grüße
Deborah

Carol hat gesagt…

The journal and needle book are just beautiful. I'm glad the little book didn't wash away!

sigisart hat gesagt…

Liebe Martina,
das sind zwei sehr hübsche fertige Sächelchen...dein Nadelmäppchen ist wirklich allerliebst.
L.G.
sigisart

Utili hat gesagt…

Liebe Martina,
das Nadelmäppchen sieht so süß aus und was es schon für ein großes Abenteuer überstehen musste, unglaublich.
Die Mappe von Katharina sieht auch wunder-wunderschön aus.


LG Uta

Dawn hat gesagt…

what lovely colours that Katharina chose and a wonderful project. I was worried about yours getting a little wet but it seems to be alright. Where did you go for your holiday - I'll look it up on my map of the world? Love your needle book, what a handy project.

Rosa hat gesagt…

Gorgeous projects,your needle books caught my eye. Great pics!

Shannon Meyer hat gesagt…

Love the fabric choices you made for the needle book. That is really lovely, and I agree that it is a very handy project as well!

I won't have a project to show off this time, the sewing part of mine is kicking my booty!! I will hopefully have two to show off next time:)

Sabine hat gesagt…

Hallo Martina,
klasse dein Nadelmäppchen.... gewiß hast du`s gleich wieder "trockengelegt" ;-)
Wünsch euch allen weiterhin viel Spaß bei diesem tollen Projekt!!!
Liebe Grüße von Sabine