Montag, 5. Januar 2015

linkup-dates for the GailPanPatterns SAL 2015 and upcoming tammybag 4 all seasons bloghop

Ich freu mich so ueber jeden Einzelnen, der sich gemeldet hat um beim SAL mitzumachen. Einfach super!
Damit ihr ein bisschen planen koennt habe ich euch die Daten fuer die link-ups herausgeschrieben. Das link-up wird jeweils immer fuer eine Woche offen sein, so dass ihr genug Zeit habt zum verlinken.
I'm so happy about everyone who has left a comment to participate in the SAL. So great! That you are able to plan a little ahead I have written down the dates for the link-ups. Every link-up will be open for a week, so that you will have enough time to link your blogpost.

Die link-up Daten sind folgende /The link-up dates for 2015 are as follows: 
      January 28 
      February 25
      March 25
      April 29
      May 27
      June 24
      July 29


Am Freitag beginnt der erste BlogHop von diesem Jahr auf sewwequilt!.
Die Tammybag von Mme Samm habe ich ja schon etliche Male genaeht und Kreuzstich habe ich immer bewundert. Tja, so konnte ich diesem Hop einfach nicht wiederstehen. Und mein Tag ist auch gleich am Freitag! Yay!
Auf Mary's blog findet ihr die Daten und anderen Teilnehmer.
Friday starts the first bloghop of this year on sewwequilt!
I've already sewn the Tammybag by Mme Samm several times and  I have always admired crosstitch. Well,  so I could not resist to be part of this hop. And my day is right on Friday! Yay!  
On Mary's blog you will find all the dates and other participants. 
Ueber Sigrid , die einen SAL auf ihrem Blog anbietet, bin ich auf diesen KreuzstichBOM  von Brooke Nolan (sie ist auchdie Designerin fuer die Kreuzstichmuster fuer den Bloghop) gestossen und dachte, da ich nun schon  Material gekauft habe, kann ich auch gleich weitersticken. Dazu eignen sich diese kleinen Bildchen einfach super!
Through Sigrid  , who runs a SAL on her blog, I came across this CrossStitchBOM by Brooke Nolan (she is also the desinger for the crosstich patterns for the bloghop) and thought, now that I have already purchased  material, I also could keep on stitching and these little patterns are just great for it! 
                                 Hugs, Martina

Kommentare:

Shannon Meyer hat gesagt…

I'm really excited to continue on with the Gail Pan SAL!! I can't wait to see what you've done up for the Tammybag Blog Hop, I didn't join in this time, but it looks like they are going to be just beautiful!!

sunny hat gesagt…

I guess I better get started on my first Gail Pan project. I've chosen a pattern and some fabric, just need to pull some threads and get started. I love having hand projects to work on while I'm watching TV in the evenings with DH. Really looking forward to this!

Cattinka hat gesagt…

Kreuzstich gefällt mir auch sehr gut, und ich schau Dir gerne bei Deinem Hobby zu!
LG
KATRIN W.

Christine Barnsley hat gesagt…

Hello Martina! A Happy New Year to you!! I can't wait now to get started on the Gail Pan Pattern SAL! Yay!! Love your projects for the other blog hops you are participating in! Hope 2015 is a great year for you! :) xx

Kunzfrau hat gesagt…

Supi! Termine sind notiert! Und mein Januar-Projekt ist auch schon fetig :-)))

Gruß Marion

sigisart hat gesagt…

Liebe Martina,
auch mein erstes Projekt ist fertig. Freu mich schon aufs veröffentlichen und verlinken.
Deine Kitty Kat sieht sehr hübsch aus.
L.G.
sigisart

Deborah @Patchwork Atelier hat gesagt…

Die Katze ist ja so süß! Ich mag Kreuzstiche auch sehr!! Vielen Dank für die Termine!
LG, Deborah

Michele hat gesagt…

Very nicely done.