Samstag, 21. März 2015

Danke ...... Thank you.......

Ihr lieben Blogleser, habt ganz herzlichen Dank für all eure  Kommentare zum Tod meiner Mutter. Sie haben mich getröstet und gezeigt  dass ich nicht alleine bin. Der Tod gehört zu unserem Leben auch wenn es eine Herausforderung ist, damit umzugehen und Raum sein muss und darf  für Trauer. Dankbar bin ich auch um das Wissen, dass mit demTod nicht alles fertig ist und dass Jesus Christus den Tod überwunden hat. Was für eine Hoffnung!
Es ist aber auch gut wieder langsam zu "normalen" Handlungen zurückzukehren und so freue ich mich irgendwie auf den link-up mit all euren schönen genähten Sachen am  Mittwoch.
Gut für mich, dass mein Projekt schon länger fertig war, denn zum Nähen bin ich wirklich nicht gekommen!Lol!
My dear blog readers, thank you all very much for all your comments on the death of my mother. You have comforted me and shown that I am not alone. Death is part of our lives even if it is a challenge to deal with it and there has to be room for mourning. I am also grateful for the knowledge that with death not everything is over and that Jesus Christ has conquered death. What a hope! 
But it is also good  to slowly return to "normal" actions and so I am somehow looking forward to the next link-up with all your beautiful sewn  things  on  Wednesday.
Good for me that my project was already finished for some time, because I really didn't take time to sew these last weeks!Lol!
                               See you on wednesday, hugs Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

Hello Martina.... so nice to hear from you at this very sad and difficult time. Your words are correct... life does continue and slowly you will move on. I wish you and your family well. Looking forward to Wednesday too. Hugs Christine xx

Anke Knape hat gesagt…

Liebe Martina,
ich drücke Dich mal fest aus der Ferne! Schön, etwas von Dir zu hören!
Alles Liebe für Dich und Deine Lieben wünscht Dir
Anke

Rosa hat gesagt…

So sorry Martina.Hope you and your family go ahead and are well.Sending prayers and big hug.

sunny hat gesagt…

It's nice to see you back Martina. It will take some time for you to heal, so take care of yourself, and take the time! The sadness never goes away, but the pain does ease with time.

Flickenstichlerin hat gesagt…

Liebe Martina,
schön von Dir zu hören,
ich freu mich auch schon auf Mittwoch.
Liebe Grüßle,
Sylvia

Kippy SoMature hat gesagt…

many prayers and comfort to you - knowing Lord Jesus is our hope - how precious is He? ((hugs and love))