Sonntag, 22. November 2015

SSCS-parcel ready to go....

Geheime Nähereien gab es in der letzten Zeit für mich für diesen Geschenkeaustausch, zu dem ich mich ganz spontan angemeldet hatte. Es hat Spass gemacht meine geheime Partnerin "auszuspionieren" und ich hoffe, sie hat Freude an meinem "Gewerkelten".
These past weeks there has been some secret sewing  going on here for this gift exchange, to which I had signed up spontaneously. It was fun to "spy-out" my secret partner and I hope she takes pleasure in what I made for her.
Morgen geht das Paket auf die Post und ich bin gespannt, was dann bald bei mir ankommen wird. Danke , liebe Chookyblue, für die ganze Organisiatonsarbeit und den Spass für uns!
Tomorrow, the parcel will go off by mail and I am very curious about what will be arriving at my door soon. Thanks so much, dear chookyblue, for the organisational work and the fun for us!
                     Hugs, Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

Hello Martina! The secret swap sounds like fun and I am sure you have made and will receive something wonderful! Looking forward to seeing both! Have a lovely week! Christine x

Flickenstichlerin hat gesagt…

Liebe Martina,
mein Päckchen für SSCS geht Heute auch zur Post. Bin schon ganz hibbelig und aufgeregt.
Liebe Grüßle,
Sylvia