Donnerstag, 3. Dezember 2015

SSCS arrived - how wonderful!



 http://chookyblue.blogspot.ch
Jetzt ist das geheime Paket  bei mir angekommen, aus Australien! Schaut mal was Julie für mich gemacht hat. Ich bin hin und weg. Ihr kennt ja meine Schwäche für Schneemänner, lol!
Das grosse Geschenk muss warten bis am 25.Dezember. Aber die Vorfreude ist auch was Tolles.
Now the secret parcel arrived at my doorstep, it came from Australia! Look what Julie made for me, I am just over the moon. You know how snowmen melt my heart,lol!
The main parcel has to wait until the 25th of december. But the anticipation is also something beautiful.
Danke vielmal Julie, für diese süssen Ornamente!
Thanks so much Julie for those sweet ornaments!
                                    Hugs, Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

What a lovely surprise parcel Martina. So nice to have something to open and something to look forward to! Christine x

shez hat gesagt…

these snowmen are very cute Martine,oh what fun,i love chooky's swap xx

Flickenstichlerin hat gesagt…

Oh Martina,
wie schön, freut mich für Dich.
Liebe Grüßle,
Sylvia

Kunzfrau hat gesagt…

Oh du Glücklcihe. Du hast schon etwas bekommen. Ich leider noch nicht :-(

Gruß Marion

Deb R hat gesagt…

Isnt it exciting...mines waiting under the tree too!

Chookyblue...... hat gesagt…

perfect ornaments for someone who loves snowman......enjoy......