Montag, 18. Januar 2016

Patchwork with stitchery SAL 2016 and a give away...

Ich freu mich, dass auch dieses Jahr einige von euch mitsticken und nähen wollen. Das ist für mich Motivation pur! Natürlich sind auch neue Teilnehmer immer herzlich willkommen! Ich hab wieder einen Blogbutton erstellt, den ihr gerne auf eurem Blog verlinken dürft.
I am glad that this year some of you again want to stitch and sew with me. This is pure motivation! Of course, new participants are always welcome! I've created a blog button again, which you are very welcome to take and link on your blog.

Wie schon im 2015 organisiere ich jeweils am letzten Mittwoch des Monats einen link-up. Auch dieses Jahr soll dies kein Stress werden sondern motivieren Ideen und Projekte umzusetzen und auch fertig zu machen,lol! Und einander  auf den Blogs zu besuchen und Kommentare zu hinterlassen finde ich einfach bereichernd. Wie eine virtuelle Quiltgruppe!
As in 2015, I will organize a link-up every last Wednesday of the month. Also his year, this should be no stress but motivate to implement ideas and projects and  finish them too, lol! And visiting each other and leave comments on the blogs , I find simply enriching. Like a virtual quilt group!

Mittlerweile ist mein Blog schon 6 Jahre alt und ich staune darüber, was ich alles gelernt und wieviele tolle (virtuelle) Begegnungen entstanden sind. Herzlichen Dank euch allen, ihr macht das Bloggen zu etwas Besonderem. Und das muss doch auch gefeiert werden!
Meanwhile, my blog is already 6 years old and I am amazed about what I learned and how many great (virtual) connections happened. Many thanks to all of you, you turn blogging into something special. And that needs to be celebrated!

Zu gewinnen gibt es dieses Buch von Sarah Fielke.  Ich bin immer wieder begeistert von ihren Quilts und blättere gerne in ihren Büchern, von denen ich nun schon ein paar besitze. Und ist es nicht toll, dass es das Buch auch auf deutsch gibt? Passt doch gut zu meinem zweisprachigen Blog?! Hoffe es gefällt euch so gut wie mir!
You can win this book by Sarah Fielke. I am continually impressed by her quilts and love to flip through the pages of her books, of which I already own a couple. And isn't it wonderful that there is also a german version available and so a perfect match for my bilingual blog?! Hope you'll like it as much as I do!
Hinterlasst einfach einen Kommentar und schon seid ihr im Lostopf. Den Gewinner gebe ich dann beim ersten link-up am 27.Januar bekannt.
Just leave a comment under this post. I'll announce the winner at the first link-up on January, 27th.
                                Hugs, Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

I am so glad that you are running the SAL again this year Martina! I really enjoy participating and I have also made so lovely blog friends through the connections! I will add the button to my blog! Thank you also for the wonderful giveaway! Have a lovely week! Christine x

Gale hat gesagt…

Thanks for the giveaway! What pretty stitches!

Gale hat gesagt…

Thanks for the giveaway. What a pretty stitchery!

Anke Knape hat gesagt…

Liebe Martina,
schön, das Du den SAL weiter machst ;-)
Zum Blog Geburtstag gaaanz herzlichen Glückwunsch! Es ist immer schön bei Dir zu schauen und zu stöbern! Ich wünsche Dir auch weiter tolle Ideen und viel Spaß bei unseren gemeinsamen Hobby!
LG Anke

Deb hat gesagt…

hi Martina.I have just found your blog, it is so lovely. How wonderful that you do SAL's, its fun meeting people all over the world doing the same things.
Congratulations on your 6 years of blogging, a great achievement.

Flickenstichlerin hat gesagt…

Danke Martina für das schöne Giveaway. Da hüpfe ich gerne in den Lostopf, vielleicht hab ich ja Glück. Werde gleich mal den Button auf meinen Blog verlinken. Liebe Grüßle,
Sylvia

Sheryl S. hat gesagt…

I have just found your blog and am very tempted to join your patchwork with stitchery SAL but don´t know if I would have time to stitch something every month. Congrats on your anniversary and thank you for the generous giveaway.

Mdm Samm hat gesagt…

Now this is pretty Martina..and the books...how I love books ....these look very nice indeed....what are your plans for this year in the sewing area?

Dawn hat gesagt…

I'm hoping to join in the SAL this time, I love seeing everyone's creations, just need to get a bit more organized haha

Marsha Hodgkins hat gesagt…

I am so happy I found your blog in time to subscribe and join the embroidery SAL. I love hand-stitching and embroidery. You have been successful for six years, and I wish you six more!
Marsha, QuilterinMotion
quilterinmotion@gmail.com