Montag, 30. Mai 2016

... an overdue post... spoilt ...

Schaut mal was bei mir gelandet ist! Christine hat mich so reich beschenkt!! Einfach so. Mit Sachen, die sie aus dem Kurs mit Barb und Mary mitgenommen hatte....
Look what arrived at my home! Christine has spoilt me so much!! Just because. With things she took home from the workshop with Barb and Mary....
 
Und in diesen selbsgemachten Beutel hab ich mich gleich verliebt. So hübsch! Vielen, vielen Dank, liebe Christine!
I loved this sweet handmade bag at first sight! So sweet! I will treasure it! Thank you soo much, Christine!
Und dann ist noch ein Paket eingetroffen. Ich hatte bei Quiltmaker am bloghop für das neue Magazin 100 Blocks mitgemacht. Es ist immer spannend und interessant neue Quilter dabei kennen zu lernen. Und da hab ich doch auch tatsächlich noch gewonnen und sie haben mir nicht nur das aktuelle Magazin geschickt, sondern auch die vorherige Nummer und ein tolles Buch! Wow! Danke vielmals!
And than another parcel arrived. I followed the bloghop for the new 100 blocks magazine over at Quiltmakers. It is always so much fun and interesting to see the blocks and to get to know new designers. Und there I even won a magazine. But they didn't just send me the newest edition, I also recieved a copy of the issue before and another great book . Wow! Thanks so much!
Bei diesem Regenwetter hab ich grad Zeit um mich so richtig darin zu vertiefen! Grins!
With this rainy wheather I just will have some time to delve into them! LOL!
                         Hugs, Martina

Kommentare:

Carol S. hat gesagt…

So many wonderful things...lucky you!

Christine Barnsley hat gesagt…

I am so glad you liked what I sent... it was such fun to meet in person and I hope we will meet again soon! Christine x

margaret hat gesagt…

some lovely things here the bag is a beauty and how lucky to win the magazine, I often buy it but have not seen it in the shops yet

desertskyquilts hat gesagt…

I LOVE Civil War Legacies. I hope you do, too! You received some wonderful mail!

sigisart hat gesagt…

Das sind ja tolle Sachen, die du bekommen hast, zwei richtig schöne, liebevolle Packerl. Viel Freude damit.
L.G.
sigisart