Mittwoch, 25. Mai 2016

patchwork with stitchery SAL , may link-up

Für den link-up habe ich einen weiteren Block für den Birdie BOM geschafft. Ich freu mich sehr, dass ich nun doch schon bad alle Blöcke beisammen hab. Er gefällt mir immer noch sehr gut und es ist schön, dass nun doch bald ein Quilt daraus wird!
For the link-up I was able to stitch another block for the birdie BOM. I am so excited to see theis blocks coming to an end. I still love this BOM very much and it will be lovely to be able to finish the quilt!
Und ich endlich ist das schon laaange bestellte Weihnachtsbuch von Gail Pan bei mir angekommen. Daraus werde ich bestimmt in den kommenden Monaten einige Projekte sticheln. Ich find Gails Muster einfach immer wieder so hübsch.
And finally the long awaited christmas book by Gail Pan arrived at the doorstep. For sure I will be stitching several projects. Just love Gails sweet patterns!
So schnell gemacht. Eine tolle Geschenkidee!
Made so fast! A great gift idea!
Natürlich musste ich noch eine blaue Version ausprobieren!
Of course I had to try out a blue version too!
Und nun freu ich mich wieder auf eure Projekte.
And now I look forward to your projects again.

                                       Hugs, Martina





Kommentare:

Chookyblue...... hat gesagt…

lovely projects to work on..........

margaret hat gesagt…

I think patchwork with embroidery is my favourite technique some lovely pieces you have here. I have Gail`s patchwork loves embroidery maybe I will get the Christmas one but have so much in the way of Christmas embroideries and do not decorate the house anymore at Xmas

cq4fun hat gesagt…

What will you do with the two hexagons? I like your Birdie Stitches block! Looks great. How many do you have to go? I still have the same 1 and a half. LOL Not a stitch more has been done. I like Gail's designs, too. Lucky you to have her book!

Christine Barnsley hat gesagt…

Love your beautiful birdie block as well as the lovely patterns from Gail's new book.... I'm still waiting for mine to arrive! Hope you are having a lovely week! Christine x

StrickRatte hat gesagt…

Das sind wieder wunderschöne Sticheleien.
LG Hannelore

Die Fischerin hat gesagt…

Wow, so ein schöner Birdie BOM Block!! Das süße kleine Vögelchen macht gleich Gute Laune und inspiriert zur kreativen Tätigkeit ....
Das Weihnachtsbuch von G.P. sieht sehr vielversprechend aus.
LG, Astrid

sigisart hat gesagt…

Liebe Martina,
das ist wieder ein sehr hübscher Birdie-Block und auch die kleinen Deckchen sehen allerliebst aus. Dieser Vogel hat Wiedererkennungswert.
L.G.
sigisart

La tassa torta hat gesagt…

This little bird is so sweet! Love it! I didn't know Gail Pan work... I should take a look! Regards, Ariadna.

Utili hat gesagt…

Liebe Martina,
deine Stickarbeiten sehen bezaubernd aus, so schön zart gearbeitet.
Ich schaffe es zur Zeit überhaupt nicht.

Liebe Grüße
Uta