Montag, 18. Juli 2016

Star light, star dark QAL

Erst mal ganz herzlichen Dank für all eure netten Kommentare zum letzten Blogeintrag. Ich freu mich über jeden Einzelnen auch wenn ich  nicht persönlich darauf geantwortet habe...
First, thanks so much for all your sweet comments on my last blogpost. I appreciate every single one even though I didn't respond personally to them...
Zwischendurch bin ich immer mal ein bisschen am spielen mit den Stoffen für den QAL. Ich hab noch violett im Stoffvorrat gefunden. Mal sehen, wie die Auswahl sich noch verändert bis zum Zuschnitt nach der Sommerpause!
Inbetween I am playing around with the fabrics for the QAL. I found some purple in my stash. Let's see how the selection will change until the cutting after summerbreak!
                                 Happy summertime, hugs Martina

Kommentare:

margaret hat gesagt…

lovely selection of fabrics you have for this latest project

Mdm Samm hat gesagt…

ohhhh Martina...those are beautiful colours for a project and your flowers look like paper, so fragile and delicate

Marly hat gesagt…

I'm looking forward to seeing which of these fabrics you finally choose. I found choosing very difficult, and it took me ages!