Donnerstag, 8. September 2016

....the needle goes up and down....

 Ich hab wieder mal einen Quilt fertig gequiltet!!! Ich wollte das FQ Bündel einfach ohne viel Reste ausnutzen und so war der Quilt ruck zuck genäht.
Mein Sohnemann ist ganz glücklich, denn er musste doch einiges an Geduld aufbringen bis er ihn dann schliesslich auch brauchen konnte! Und nun kann ich mir schon mal überlegen, wie der Teeniquilt aussehen soll. Denn soooo lange geht das ja nicht mehr und da es bei mir eben vorallem beim Handquilten dauert, beginne ich wohl lieber schon mal, lach!
I finally have finished  a quilt again!!! I wanted to use the FQ bundle with not much leftovers and so this quilt was sewn very fast.
My son is very happy about it as he still needed quite a bit of patience until he actually was able to use it! And now I can already start to think about the layout of a  teeny quilt. Because it won't take tooooo long  anymore and as it always takes a while with my handquilting, I'll better start soon, lol!
Dieses hübsche Nadelkissen mit den Tilda-Stöffchen habe ich bei Lucy @ charm about you gewonnen! Ich freu mich sehr darüber!
This lovely pincushion with the Tilda fabrics I won from Lucy @ charm about you! I love it very much!
Und dieses Top vom "star light, star dark  QAL" ist momentan bei mir im Handquiltrahmen eingespannt. Hurra!
And this top of  the "star light, star dark QAL" is currently in my handquilting frame. Yay!
                                                      Hugs, Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

What a beautiful finish Martina and I love the new quilt in your frame! Fabulous! How lucky you were to win that pretty little pincushion too... I love it! Hope you are keeping well! Christine x

Cattinka hat gesagt…

Deine Sterne finde ich heute besonders schön!
LG
KATRIN W.

Monika Kunstnadel hat gesagt…

Toll sind Deine Sterne.
Da hast Du ja einiges an Handquilting vor Dir.
Viel Spaß dabei.
Liebe Grüße
Monika

desertskyquilts hat gesagt…

Your finished quilt looks wonderful, very bright and perfect for a son. I like your Star Light, Star Bright quilt, too. I was interested in doing that one myself, but too much else going on. What a great win from Lucy. Thanks for sharing.

Yvonne @Quilting Jetgirl hat gesagt…

Your Star Light Star Dark quilt is lovely, I love the way your colors and tones fade.

Utili hat gesagt…

Wunderschöne Sterne und alles mit der Hand quilten, meine Achtung.

Liebe Grüße
Uta