Sonntag, 20. November 2016

Christmas Ufo Challenge

http://www.daysfilledwithjoy.com/2016/11/18/christmas-ufo-challenge/
Da ich sowieso dran bin ein paar UFO's,  die ich in letzthin gefunden habe fertig zu machen, kam mir die Challenge von Joy gerad recht als zusätzliche Motivation. Zwei Projekte hab ich euch ja schon gezeigt und wie gesagt es gibt noch mehr:
Joy's Challenge just comes to the right time and as an additional motivation as I any way started to finish some UFO's which I found these past weeks in some boxes! I already have shown you two finished , but there are still some more:
  • a christmas bounting
  • a small wallhanging with stitchery
  • a friendship mugrug
  • a tablemat with a star
  • some drawstringbags
  • a wallhanging with owls .....
und letzte Woche konnte ich meine Schneemannstickerei in ein Kissen verwandeln. Juhui!
and last week I was able to turn my snowman stitchery into a pillow. Yay!

                   Have a wonderful week, hugs Martina

Kommentare:

Christine Barnsley hat gesagt…

Love your Christmas cushion Martina and I hope you manage to get lots of your other projects completed too! Christine x

Valomea hat gesagt…

Liebe Martina,
das Kissen ist zauberhaft geworden! Bei mir zieht langsam die Lust auf Winter ein, da kann man einen Schneemann gut ansehen! :-)
LG
Valomea

StrickRatte hat gesagt…

Ist das ein süßes Kissen.
LG Hannelore