Dienstag, 22. November 2016

finishing Ufo's is fun too...

 Diese Beutel sind ein Ufo aus dem Jahr 2009 und es war ein Gratis- Muster  von Helen Stubbings Wenn ich denke wieviel Jahre die nun in einer Box verstaut waren und eigentlich nur ein Stunde zum fertigstellen brauchten.....
These bags are an Ufo from 2009 and it was a free pattern  by Helen Stubbings. When I think that these have been stored in a box for soo long and actually just took me about an hour to finish......
...nun bin ich einfach froh über zwei neue Geschenke!
...now I am just happy about two new gifts!

                                    Hugs, Martina

Kommentare:

Mdm Samm hat gesagt…

how wonderful to find treasures and being able to complete them to the present... a present to YOU ...lol
they are adorable Martina.x

Cattinka hat gesagt…

Damit weckst Du Erinnerungen bei mir, ich hatte den Beutel in einem Tausch für meine Swap Partnerin gemacht.
Deine Beiden sehen sehr schön aus!
LG
KATRIN W.

I am hat gesagt…

wow martina such beautiful bags,well done xx

Christine Barnsley hat gesagt…

Beautiful finishes Martina! Isn't it nice to have found them! Christine x

desertskyquilts hat gesagt…

They are beautiful, and someone will be happy - two someones! What fun to have a finish in only an hour; that's the great thing about UFOs - fast finishes!

Anke Knape hat gesagt…

Liebe Martina,
gut, das Du diese UFo´s aus der Versenkung befreit hat! Die Säckchen sind viel zu schön zum versauern ;-)
LG Anke

Chookyblue...... hat gesagt…

Cute bags.....